تماس با ما

تماس با فروشگاه آنلاین مرکز باتری

ارائه سرویسی با بهترین کیفیت و تأمین رضایت مشتریان عزیز همواره مهم‌ترین اولویت برای ما در فروشگاه اینترنتی مرکز باتری می باشد و درج اطلاعات و به روز بودن سایت فروشگاه اینترنتی مرکز باتری نیز در همین راستا بوده است. با این وجود مواردی همچون دریافت اطلاع تکمیلی در مورد محصولات، خواست مشتری برای اطمینان یافتن در مورد به روز بودن قیمت محصولات، پرسش های جانبی پیرامون برندها و کمپانی های تولیدکننده، نحوه خرید و پیگیری مالی، پیگیری مرسولات، موارد فنی، گارانتی و … گاهاً نیازمند ارتباط بیشتری بین مشتریان و همکاران ما در دپارتمان های گوناگون فروش و مشاوره، پشتیبانی، انبار و … می باشد.

جهت دستیابی به فروشگاه اینترنتی مرکز باتری راه های گوناگونی جهت برقراری ارتباط مابین مشتریان و کارشناسان خود فراهم آورده است تا مشتریان محترم بتوانند با اطمینان از پاسخگو بودن سریع و تخصصی همکاران ما به مطالبات خود دست یابند.

مشتریان گرامی می توانند هر زمان که مایل باشند می توانند از راه های ذیل با فروشگاه اینترنتی مرکز باتری تماس حاصل گیرند.

راه های ارتباطی با مرکز باتری

شماره تماس سی خط : 57801010-021

آدرس ایمیل واحد فروش و اخذ نمایندگی : sales@markazebattri.com

آدرس ایمیل واحد پشتیبانی : admin@markazebattri.com

آدرس : تهران، میدان فاطمی(جهاد) ،میدان گلها، ابتدای بلوار گلها، پلاک 8، واحد 11

کدپستی:  1413873455

ارتباط آنلاین

چت آنلاین موجود در سایت در ارتباط مستقیم با همکاران ما در فروشگاه اینترنتی مرکز باتری می باشد. مشتریان گرامی می توانند درج مطالب مد نظر خود در چت آنلاین سایت با همکاران ما در واحد های مختلف ارتباط برقرار نموده و از مشاوره و پشتیبانی ایشان بهره مند شوند.