قیمت خرید باتری فرسوده (داغی)

خرید باتری فرسوده و داغی ماشین، یو پی اس و مخابراتی در فروشگاه مرکز باتری با قیمت مناسب انجام می شود. سعی ما بر آن است تا بالاترین قیمت داغی باتری فرسوده را به صورت منصفانه به شما عزیزان اعلام کنیم. در فروشگاه مرکز باتری انواع داغی باتری اسقاطی خودرویی، یو پی اس و مخابراتی به صورت کلی یا جزئی خریداری می شود. فروشگاه اینترنتی مرکز باتری در تلاش است تا بهترین پیشنهاد قیمت را برای باتری فرسوده (داغی) به صورت تکی و عمده ارائه نماید. مرکز باتری ضایعات باتری شما را با بالاترین قیمت روز خریداری می کند.

باتری فرسوده چیست

باتری ها نیرومحرکه خودروها هستند و توان لازم را برای راه اندازی و حرکت اتومبیل، یو پی اس، آسانسور و … به وجود می آورند. زمانی که طول عمر یک باتری به پایان میرسد، لازم است تا در اسرع وقت نسبت به حذف آن به عمل آورد پیش از آنکه به محیط زیست ضربه بزنند. عوامل زیادی در قیمت باتری فرسوده تاثیرگذار است که مهمترین آنها هزینه انتقال، هزینه بازیافت که به نحوه بازیافت بستگی دارد_، قیمت روز سرب در بازارهای جهانی، شرایط حاکم بر بازار، میزان تورم، قیمت ارز و … نام برد.

فروش باتری فرسوده

بیشترین فروشندگان باتری فرسوده موسسات و شرکت هایی هستند که روزانه از تعداد زیادی باتری استفاده می کنند. طبیعتاً از ارزش آن بیش از کاربران خانگی به عنوان مثال کسانی که یک ماشین دارند اطلاع دارند. از میان این مهمترین این مراکز می توانیم به بانک ها، هولدینگ ها، بیمارستان ها، مراکز و ارگان های دولتی، کارخانجات صنعتی، پایانه های مسافربری یا باربری، تعمیرگاه های ماشین و … نام برد.

این ارگان ها باتری  های فرسوده خود را به بالاترین قیمت عرضه شده در بازار می فروشند و از اعتبار دریافت شده برای جایگزینی این باتری ها با باتری های جدید و تولید روز استفاده می کنند. در صورتی که تمایل به فروش و جایگزینی باتری فرسوده و مستعمل را با باتری های نو دارید، می توانید با مرکز باتری تماس حاصل کنید. ما مشاوره کاملی را در خصوص جایگزینی باتری های قدیمی با باتری جدید را به شما ارائه خواهیم کرد.

خرید باتری فرسوده

به همین صورت که شرکت هایی برای فروش باتری وجود دارد در سوی دیگر بازار ما با شرکت هایی مواجه می شویم که متقاضی خرید باتری فرسوده می باشند . این شرکت ها با خرید باتری های فرسوده اهداف گوناگونی را دنبال می کنند که برجسته ترین آن جلوگیری از رهاسازی باتری فرسوده در طبیعت می باشد. این شرکت ها این باتری ها را جمع آوری و سپس بازیافت می کنند. این خریداران باتری های فرسوده را از فروشندگان می خرند و سپس آن را بازیافت و از آن مجدداً استفاده می کنند. یک خریدار منصف، ضایعات باتری شما را با قیمت مناسبی خریداری می کند و در صورت لزوم باتری جدیدی را با قیمت کارخانه به فروش می رساند.

قیمت خرید باتری فرسوده امروز

دلیل آسیب رساندن باتری فرسوده به طبیعت این است که بیشتر وزن باتری  ها از سرب تشکیل شده است. این مقدار سرب اگر در طبیعت بماند، باعث آلودگی محیط زیست، از بین بردن جوامع گیاهی و حیوانی و آسیب فراوان به هر نوع موجودات زنده بالاخص انسان می شود. 

آمار نشان می دهد که  ۴۰ درصد از سربی که در صنایع بزرگ استفاده میشود، از بازیافت همین باتری های فرسوده و به ظاهر بی ارزش تأمین می گردد و مابقی آن از معادن سرب کشور بهره برداری می شود.

باتری فرسوده

قیمت داغی باتری

خرید باتری فرسوده و داغی باتری و ضایعات و اسقاط انواع باتری های یو پی اس و خودرویی به صورت نقد در سرتاسر ایران با قیمت بسیار منصفانه توسط مرکز باتری انجام می شود. قیمت روزانه باتری ضایعاتی ماشین، اسقاط باتری یو پی اس و باتری مخابراتی متناسب با قیمت روز سرب و سایر مواد گران بهای باتری در نوسان است. به همین خاطر برای اطلاع از قیمت خرید داغی باتری با مرکز باتری تماس حاصل فرمایید.

خریدار داغی باطری تهران

مرکز باتری به عنوان منصف ترین خریدار داغی باطری، خریدار باطری فرسوده و خرید باطری فرسوده در تهران و ایران آماده خرید انواع باتری های اسقاطی شما به صورت عمده می باشد. برای اطلاع از قیمت باطری فرسوده و داغی باطری می توانید با ما تماس حاصل فرمایید. خرید و پرداخت نقدی در محل شما در کل مناطق تهران و کرج و شهر های اطرف توسط مرکز باتری انجام می شود.

قیمت روز ضایعات باطری

در صورتی که مایل به فروش باتری فرسوده باشید اطلاع دقیق از قیمت روزانه ضایعات باتری الزامی است. قیمت گذاری باتری ها بر اساس نوع آن ها صورت می گیرد. به طور کلی باتری ها به 5 گروه اصلی طبقه بندی می شوند. در ادامه می توانید قیمت به روز هر طبقه از باتری ها را مشاهده کنید.

کاربران و کسانی که با باتری های فرسوده سر و کار دارند عموما علاقه مند هستند که بدانند امروز باتری فرسوده چند تومن است. تا بتوانند آن را با بهترین قیمت و بالاترین قیمت به فروش برسانند. برای دریافت قیمت باتری های فرسوده امروز بهترین راه این است که قیمت فلزات سنگین مانند سرب، قلع، آنتیموان و برخی دیگر را در سایت های مختلف رصد کنید. از روی قیمت فلزات سنگین می توانید قیمت امروز باتری های فرسوده را بررسی کنید و بر اساس آن باتری های فرسوده یا قدیمی خود را بفروشید. البته در ادامه قیمت خرید باتری فرسوده آماده است.

قیمت روز باطری فرسوده

باتری قدیمی به عنوان منبع درآمد شرکت ها و کارخانه ها، سازمان های دولتی و سایر نهادها و ارگان هایی که با آن سروکار دارند، شناخته می شود. به همین دلیل دانستن قیمت فعلی یک باتری قدیمی به آنها کمک می کند تا بتوانند این ضایعات را با قیمت مناسب به فروش برسانند. روش بازیافت و همچنین میزان سرب موجود در این ضایعات در قیمت خرید باتری قدیمی موثر است و هر چه وزن سرب باقی مانده در آن بیشتر باشد، قیمت بالاتری نیز خریداری خواهد شد. قیمت فعلی باتری فرسوده علاوه بر قیمت سرب و سایر فلزات به شرایط بازار و افزایش و کاهش قیمت دلار بستگی دارد و برای اینکه فروشندگان متضرر نشوند، باید تمامی عوامل موثر در آن مشخص باشد.

قیمت باتری فرسوده امروز

باتری به عنوان موتور محرکه ماشین آلات صنعتی، شهری و کشاورزی عمر مفیدی دارد و پس از پایان این عمر به باتری فرسوده ای تبدیل شده است که باید به عنوان زباله از چرخه طبیعت خارج شود. باتری های فرسوده، به دلیل اینکه حاوی سرب و برخی فلزات سنگین دیگر هستند، باید به طور خاص دور ریخته یا بازیافت شوند و از چرخه طبیعت حذف شوند، زیرا در غیر این صورت می توانند به محیط زیست و انسان و سایر موجودات زنده آسیب برسانند. کارخانه‌ها، تعمیرگاه‌های خودرو، بانک‌ها و مراکز دولتی و بیمارستان‌ها و هرکسی که به این باتری‌ها دسترسی دارد می‌تواند آنها را بفروشد. قیمت روز باتری فرسوده به شرایط بازار و البته هزینه های بازیافت آن بستگی دارد. قیمت روز باتری های فرسوده را می توان به راحتی از طریق سایت ها و فروشگاه های خریدار این ضایعات دریافت کرد. قیمت باتری فرسوده به طور کلی بر اساس هزینه حمل و نقل، هزینه بازیافت و همچنین قیمت جهانی فلزات مهم مانند سرب تعیین می شود و از آنجایی که این قیمت روز به روز قابل تغییر است، قیمت باطری فرسوده روزانه تغییر خواهد کرد.

قیمت خرید ضایعات باتری فرسوده

قیمت خرید باتری فرسوده در فروشگاه مرکز باتری به شرح ذیل می باشد.

باتری خودرویی به صورت درهم شامل انواع مختلف باتری آمپراژی 10.000 الی 13.000 تومان

باتری خودرویی اتمی (خشک) آمپراژی 9.800 الی 12.800 تومان

باتری خودرویی اسیدی آمپراژی 11.200 الی 13.200 تومان

باتری یو پی اس (صنعتی)  12 ولتی آمپراژی 12.000 الی 13.000 تومان

باتری مخابراتی 2 ولتی آمپراژی 3000 الی 7000 تومان

قیمت باتری فرسوده

    خریدار باتری فرسوده ups

    یکی از پرکاربردترین باتری ها، باتری یو پی اس است. یو پی اس ها به عنوان منبع تغذیه الکترونیکی شناخته می شوند و این باتری به عنوان منبع تغذیه بدون وقفه نیز شناخته می شود. یعنی در صورت قطع برق این باتری می تواند برق مورد نیاز را تامین کند. این نوع باتری نیز می تواند منبع درآمد باشد و پس از فرسوده شدن به فروش برسد. خریدار باتری های فرسوده ups می تواند باتری های فرسوده شما را با قیمت مناسب خریداری کرده و در صنعت باتری سازی استفاده کند.

    خریداری باتری فرسوده

    مسائل بهداشتی بازیافت باتری

    شرکت های بازیافت با خرید انواع باتری فرسوده و داغی باتری به حفظ محیط زیست کمک می کنند. باتری های فرسوده دارای فلزات سنگینی هستند که اگر بازیافت نشوند ممکن است به سلامتی انسان و حیوانات آسیب وارد کنند. سرب و کادمیوم موجود در باتری ها فلزات سنگین سمی هستند که بسته به غلظت کلی که فرد در طول زمان در معرض آن قرار می گیرد، می تواند اثرات شدیدی بر سلامتی داشته باشد. اثرات کادمیوم بستگی به بلع یا استنشاق آن دارد. سرب بر تمام اندام های بدن به ویژه سیستم عصبی مرکزی تاثیر می گذارد. کادمیوم بر سیستم گوارشی و دفعی و ریه ها تأثیر می گذارد. هر دو می توانند باعث سرطان شوند. اثرات قرار گرفتن در معرض سرب و کادمیوم بر روی جنین ها و کودکان خردسال شامل تاخیر در رشد جسمی و ذهنی، کاهش سطح IQ، کوتاه شدن فاصله توجه و افزایش مشکلات رفتاری است.

    بازیافت باتری های مستعمل ماشین

    اگر سوالی دارید آیا باتری ماشین بازیافت می شود؟ باید گفت: بله.

    باتری های دست دوم خودرو نیز قابل بازیافت هستند. باتری های دور ریخته شده حاوی مواد خطرناکی هستند که به محیط زیست نشت می کنند و باعث از بین رفتن آنها می شوند، بنابراین قبل از پاکسازی وارد مرحله دفن زباله نشوید. دور انداختن باتری های فرسوده ماشین کاری خطرناک و غیرقانونی است. خوب است همه ما با آگاهی از این موارد و مراحل بازیافت باتری ماشین های بازیافتی، به جای دور انداختن، آنها را به مراکز معتبر بازیافت بفروشیم. با این کار نه تنها بخش کوچکی از هزینه خرید باتری جدید صرفه جویی می شود، بلکه محیط زیست را از اثرات مضر باتری های فرسوده و دور ریخته محافظت می کند و به بازگشت آن به چرخه اقتصادی نیز کمک کرده ایم.

    هر باتری خودرو حاوی ۲ تا ۳ لیتر اسید یا سرب باتری است که هر دو حاوی مواد سمی خطرناکی هستند. برای بازیافت باتری فرسوده، ابتدا باتری ها توسط چکش به قطعات کوچکتر بریده می شوند و قطعات شکسته شده در طرف های مخصوصی قرار می گیرند که سرب و مواد سنگین به ته ظرف می ریزد و مواد پلاستیکی روی سطح باقی می ماند. در مرحله بعد مواد پلاستیکی از مواد سربی و مایعات جدا شده و هر کدام به طور جداگانه بازیافت شده و در چرخه صنعتی قرار می گیرند.

    بازیافت باتری های مستعمل ماشین

    ضایعات باتری فرسوده

    زباله ها حاوی موادی هستند که پس از پایان عمر مفید خود به مواد بی مصرفی تبدیل شده اند که ارزشی ندارند. این مواد زائد را می توان به اشکال مختلف به مواد قابل استفاده بازیافت کرد. باتری ها نیز مانند سایر مواد پس از پایان عمر مفید خود فرسوده شده و دور ریخته می شوند. این باتری های دور ریخته شده را می توان با بازگشت به چرخه تولید درآمدزایی کرد. بنابراین، فروش ضایعات باتری به شرکت هایی که آنها را بازیافت می کنند بسیار مهم است.

    ضایعات باتری شامل تمام دستگاه ها و ماشین هایی می شود که از باتری برای نیروی محرکه خود استفاده می کنند. هر نوع باتری عمر مفید خاصی دارد و پس از آن باید به فرآیند بازیافت سپرده شود.

    ضایعات باتری در کارخانه خرد و شکسته می شود و دوباره برای تولید باتری های جدید استفاده می شود.

    فروش ضایعات باتری فرسوده یکی از چالش های صاحبان صنایع، تعمیرگاه های خودرو و تمامی کسانی است که به این باتری ها دسترسی دارند. اگر فروش ضایعات باتری به عنوان منبع درآمدی برای شرکت ها و سازمان ها معرفی شود، بدون شک پس از آگاهی از آن اقدام می کنند. جمع آوری زباله، دور کردن آن از محیط کار و محیط و کسب درآمد بالقوه از آن، آن را به یکی از با ارزش ترین مشاغل تبدیل می کند. برای فروش ضایعات و ضایعات باتری ها باید پس از فرسودگی و حفاظت در شرایط استاندارد به درستی نگهداری شوند. در صورت عدم نگهداری آنها در زمان خرید از قیمت آنها کاسته شده و البته هزینه هایی را نیز به شما تحمیل خواهد کرد.

    ضایعات باتری فرسوده بر اساس وزن خریداری می شود. میزان سرب، نیکل، قلع و اسید موجود در باتری در قیمت آن بسیار تاثیرگذار است.