شرایط و قوانین خرید فروشگاه آنلاین مرکز باتری

قوانین سایت

به جهت افزایش آگاهی مشتریان فروشگاه آنلاین مرکز باتری و از آنجا که خواست ما اطمینان و رضایت مشتریان از خرید خود می باشد، مواردی را که برای مشتریان دارای اهمیت است در قالب مجموعه ای از قوانین تدوین کرده ایم که مشروح آن به شرح ذیل می باشد، بدیهی است که استفاده و خرید از سایت به منزله قبول کلیه شرایط مندرج در بخش قوانین استفاده از سایت است، لطفاً کلیه مطالب درج شده آن را با دقت بخوانید:

  • ما در فروشگاه اینترنتی مرکز باتری اطمینان داریم که مشتریان بیش از هر شخص دیگری در مورد  مشخصات محصول مورد نیاز خود اطلاع دارند اما همکاران ما در مرکز باتری با بهره گیری از آموزش و دریافت اطلاعات فنی در خدمت شما هستند تا پاسخگوی سوالات شما باشند.
  • قیمت کلیه باتری های ماشین در فروشگاه اینترنتی مرکز باتری با احتساب قیمت باتری فرسوده (داغی) محاسبه شده است. لذا خواهشمندیم مشتریان گرامی این نکته مهم را در خرید خود مد نظر قرار دهند.
  • در موقعیت های ویژه همچون فروش های مناسبتی، اعیاد یا فروش شگفت‌انگیز، احتمال کنسل کردن سفارشات به دلایلی مانند اتمام موجودی، تاخیر به دلیل عوامل محیطی، و …  وجود دارد و ممکن است سفارش گیری جدید و فروش متوقف شود. واضح است که این موارد توسط همکاران ما اطلاع رسانی شده و درخواست های مشتریان از سوی مرکز باتری در اسرع وقت پیگیری خواهد شد.
  • مشتریان عزیر توجه داشته باشند هنگام ثبت نام و عضویت در سایت و دریافت نام کاربری، تمامی اطلاعات خواسته شده در فرآیند ثبت نام را با توجه کامل و دقیق وارد نمایند تا کالای مورد نظر را مطابق با نیاز خود دریافت نمایند.
  • مشتریان گرامی فروشگاه اینترنتی مرکز باتری می توانند تا قبل از تکمیل فرم سفارش کالا، هر گونه سوال لازم در مورد کالای درخواستی خود را از واحد فروش و مشاوره بپرسند.
  • مشتریان گرامی فروشگاه اینترنتی مرکز باتری پس از تایید نهایی سفارش و ارسال کالا از سوی شرکت، امکان کنسل کردن سفارش وجود ندارد.
  • مشتریان گرامی فروشگاه اینترنتی مرکز باتری باید هنگام دریافت کالا از پیک یا مامور پست، با دقت آن را بررسی کند و در صورت معیوب بودن یا مغایرت با کالای سفارش داده شده، از پذیرش آن خودداری کند.
  • مشتریان گرامی فروشگاه اینترنتی مرکز باتری باید در هنگام مراجعه پیک یا مامور پست، در محل حضور داشته باشد یا ظرف مدت زمان تعیین شده به واحد پستی مربوطه مراجعه و کالای خود را تحویل بگیرد. در صورت برگشت محصول، هزینه ارسال مجدد کالا به عهده خریدار خواهد بود.
  • مسئولیت پیک، ارائه کالا در درب ورودی اصلی آدرس داده شده است، لذا ساکنین آپارتمان‌های مسکونی یا برج‌های تجاری تقاضای اعزام پیک به طبقات بالا را نداشته باشند.
  • در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی، مرکز باتری صرفا هزینه کالا یا سرویس را مطابق فاکتور (حداکثر تا یک هفته از تاریخ فاکتور) به مشتری برمی‌گرداند.
  • به دلیل تحویل حضوری و نصب باتری های ماشین توسط همکاران ما در محل مشتری این دسته از محصولات شامل قانون مرجوعی نمی باشند.
  • مرکز باتری ضمانت می کند تا کالای خریداری شده توسط مشتریان گرامی در اسرع وقت تحویل گردد، بدیهی است از لحظه ارسال تا تحویل به مشتری پیگیری های لازم توسط مرکز باتری انجام می پذیرد و در صورت نرسیدن کالا مرکز باتری موظف به پیگیری می باشد.
  • همکاران ما در فروشگاه اینترنتی مرکز باتری نهایت تلاش خود را به کار بسته اند تا خریداران بتوانند اطلاعات مورد نیاز در مورد انواع کالاها را به طور کامل دریافت نمایند و با اشراف اطلاعاتی کامل بر کالای مورد نظر نسبت به خرید یو پی اس (UPS ) و باتری مورد نظر خود اقدام نمایند. بدیهی است که ذکر تمام جزئیات از حوصله کاربر حرفه ای و اهل فن خارج است. لذا این امکان را فراهم آورده ایم تا کاربران با تماس با کارشناسان مجرب ما پاسخ سوالات خود را دریافت نمایند.
  • نهایت تلاش ما ارائه بهترین کیفیت، بهترین قیمت و به روز ترین قیمت ها برای مشتریان عزیز خود می باشد. بدیهی است نوسانات بازار بر ما هم بی تاثیر نیست، لذا خواهشمندیم قبل از هر گونه پرداخت آنلاین با شماره همکاران ما در واحد فروش تماس گرفته و از راهنمایی ایشان برخوردار شوید.
  • ارائه بهترین قیمت موجود در بازار خواست همکاران ما در فروشگاه اینترنتی مرکز باتری است، لازم می دانیم به این نکته اشاره کنیم حجم بالای سفارشات موجب به روز بودن تاریخ تولید محصول و در نتیجه اختلاف قیمت با بعضی از سایت های همکار می باشد. لذا خواهشمند است در صورت مشاهده هر گونه اختلاف قیمت غیر عادی با همکاران ما در واحد فروش و مشاوره تماس حاصل فرمایید.

 نحوه پرداخت وجه

سعی ما در “مرکز باتری” این است که با انعطاف پذیری در نحوه دریافت وجه این امکان را برای مشتریان فراهم آوریم تا خریدی خوب را به شکل دلخواه خود تجربه کنند. بر این اساس روش های متنوعی برای سهولت در پرداخت فراهم آورده ایم:

پرداخت از طریق درگاه اینترنتی

با استفاده از هر نوع کارت بانک عضو شبکه شتاب از درگاه‌های پرداخت اینترنتی موجود در فروشگاه اینترنتی “مرکز باتری” استفاده کنند و هزینه‌ی خرید خود را به صورت آنلاین بپردازند. پیغام پرداخت موفق به معنی ثبت قطعی این سفارش است و مراحل آماده سازی و ارسال سفارش بعد از آن به صورت خودکار انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت محصول باید نسبت به ارائه کارت شناسایی اقدام نماید و مامور ارسال در صورت عدم تطابق مشخصات، باید از تحویل سفارش خودداری کند.

اطلاعات پرسیده شده هنگام پرداخت اینترنتی شامل موارد زیر است:

  • شماره ۱۶ رقمی کارت: در اولین سطر شماره ۱۶ رقمی که روی کارت بانکی شما نوشته شده باید درج شود.
  • رمز دوم یا رمز خرید اینترنتی: لازم است قبل از خرید اینترنتی رمز دوم خود را فعال کرده باشید. رمز دوم با رمز ۴ رقمی که هنگام استفاده از دستگاه خودپرداز وارد می‌کنید متفاوت است. کارت اغلب بانک‌ها زمان تحویل رمز خرید اینترنتی ندارند. برای تعیین رمز دوم باید کارت را وارد یکی از خودپرداز‌های بانک صادر کننده کارت خود نمایید و بخش تعیین رمز دوم را انتخاب کنید. سپس رمزی را به دلخواه برای کارت خود انتخاب کنید.
  • کد CVV2: یک کد ۳ یا ۴ رقمی که با همین نام بر روی کارت شما درج شده است.
  • تاریخ انقضا: تاریخ انقضای کارت نیز روی آن نوشته شده است.

پرداخت از طریق دستگاه کارتخوان

مشتریان می توانند در صورت تمایل نسبت به پرداخت قیمت محصول خریداری شده در هنگام دریافت کالا از طریق دستگاه کارتخوان همراه همکاران ما اقدام نمایند.

پرداخت نقدی

مشتریان می توانند در صورت تمایل نسبت به پرداخت نقدی قیمت کالای خریداری شده در هنگام دریافت کالا اقدام و رسید آن را تحویل گیرند.

 

با سپاس بی کران به دلیل انتخاب فروشگاه آنلاین مرکز باتری این نکته ضروری است که پروسه فروش فروشگاه آنلاین مرکز باتری مطابق با قوانین کشور عزیزمان ایران، قوانین تجارت الکترونیک و همچنین مجموعه قوانینی که در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده گان تعریف شده است. مشتری گرامی  فروشگاه آنلاین مرکز باتری نیز همچون ما ملزم به رعایت قوانین مربوط به کاربران است. در صورتی که هر گونه تغییری در پروسه کاری و قوانین اجرایی فروشگاه آنلاین مرکز باتری ایجاد شود، در همین صفحه و نیز توسط همکاران ما اطلاع رسانی خواهد شد. بنابراین خواهشمندیم در آینده نیز، به روز رسانی‌های این بخش از سایت را مطالعه نمایید و یا از راهنمایی دلسوزانه همکاران ما استفاده بفرمایید.